ULTIMA ÎNTREBARE


Cine privește prin ochii mei? Mintea absolut limitată care mi-a construit un ego atât de deficient sau Cel care e mai mare și care locuiește în toți fără ca să-L aflu o întreagă viață?
Știu cine privește prin ochii mei, iar bucuria care izvorăște din El, face mintea și inima atât de moi și de sensibile încât s-au transformat în corzi ale unui simplu instrument care cântă ceva care mult prea mult timp era doar un nume fără trăire: IUBIRE.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to ULTIMA ÎNTREBARE

  1. sharabagiu says:

    Prima, ultima si singura intrebare: cine priveste prin ochii mei?

    Intr-o zi las instructiuni sa se faca cutare lucru si plec. La intoarcere vad (sau mai bine zis – nu vad) ca lucrurile nu au decurs conform cu ce planuisem eu. Vai, ce grozavie a iesit, doar ti-am spus asa…si pe dincolo…O secunda de reculegere si mi-am adus aminte ca peste toate este Voia lui Dumnezeu. Intreb Sus: daca asa vrei Tu, ce sa fac mai departe? Si ideile curg ca o apa lina si vad clar ce trebuie sa fac. Si rezultatul final a fost cu mult mai bun, preabun, decat ce planuisem eu. Rusinea m-a cuprins: Doamne, iar nu te-am recunoscut!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

