CHIPUL TĂU


Omul este după Chipul și Asemănarea creatorului lui.

Unii nu iau în considerare ambele dimensiuni ale Chipului: la propriu și la figurat. La propriu, dacă Cel care te-a făcut nu are Chip, nici tu n-ai avea chipul, fața pe care o ai. Dacă negi Chipul Persoanei lui Dumnezeu, chipul tău îl negi.

Asta înseamnă că avem toți un singur chip? La figurat da, la propriu fiecare e expresia Unică, Specială (toți fiind speciali pentru Tată, fără a exclude pe cineva) reflectată inclusiv în Fața unică prin care recunoaștem persoanele în scop de relaționare, comunicare și comuniune… astfel, suntem cu toți un Unul sigur. Atunci, Dumnezeu nu are dreptul la a avea reprezentat Chipul lui, prin care știu că este Imaginea Lui? Dacă un om are o fotografie a mamei lui sau soției lui pe birou, lângă pat, pe toate mesele… și vin eu și spun: pentru că nu le-am întâlnit eu, persoanele tale iubite din poze nu sunt reale! Te zgâiești la idoli, arde fotografiile, măi omule! Dumnezeule, dacă omul pune la loc de cinste imaginile familiei sau a celor dragi, eu de ce nu aș ține în casa mea, pe biroul meu, unde doresc eu… imaginea lui Iisus Hristos?

De ce o fi atât de greu de admis că Dumnezeu s-a făcut cunoscut nouă și vizibil prin Persoana lui Iisus Hristos… poate e greu, căci și cei apropiați Lui, nu înțeleseseră că văzându-L pe el, pe Cel care L-a trimis l-au văzut.

Da, iubita ta este vie, dar tu tot îi porți poza în portofel… din iubire… ca să te uiți în ochii ei, pe care momentan nu-i poți vedea… să nu-i uiți chipul unic, atât de mult o privești… iar dacă iubita ta este foarte iubibilă, foarte mulți vor purta chipul pe care-L iubești tu în portofelele inimilor lor, ca pe o comoară fără de preț.

Am scris pentru că am dat din nou, din întâmplare :), peste discuții seculare referitoare la… închinarea la icoane?

De ce sunt unele lucruri atât de distorsionate și de strâmb înțelese ? 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

4 Responses to CHIPUL TĂU

  1. sharabagiu says:

    In mintea stramba si lucrul drept se stramba.
    Superba postarea, dar ai rabdare cu cei din jur, si eu m-am clatinat la un moment dat.

    Like

    • Ralu says:

      🙂 nici nu poate fi vorba de răbdare… sunt dincolo de răbdarea mea cu mine, dar cu alții :))). Când știu cât și cum am fost îndreptată de coloană :), mi-e rușine să judec pe cineva. Întrebările sunt pentru mine… nu știu cum e asta… scriu atunci când când cele 2 naturi ale mele, vorbesc una cu cealaltă… dar, iau în considerare să mă exprim altfel… nu vreau să supăr pe nimeni :)…. Auzi, cele 2 naturi ale mele… înseamnă că mai e Cineva care le vede pe amândouă :)))) Te îmbrățișez cu uimire și cu dragoste!!!

      Like

  2. sharabagiu says:

    Ralu, scuze, citisem postarea din alt unghi, de-abia dupa comentariul tau am inteles mai bine.
    A doua natura a mea, caut sa n-o mai bag in seama…dar apare cand ma astept mai putin…

    Like

    • Ralu says:

      Nici vorbă de scuze!!! De câteva zile aveam asta pe tabloid… vreau să am o exprimare impecabilă… să se înțeleagă că tot ce gândesc, scriu, vorbesc, fac… pe mine mă vizează. Îți dai seama că de mă cunosc pe mine, n-am nici o grijă sau nedumerire față de nimeni? Ce mă mai interesează natura umană când știu ai cui suntem și chipul cui avem? Mă rog pentru toți oamenii din cosmos să cunoască bucuria efectelor Iubirii Lui… să le recunoască, să și le re-amintească… ceea ce ne unește este total divin, singurul adevăr care uimește și cucerește ceea ce caută să ne separe… vorbesc în general 🙂

      Like

Leave a Reply

