COPIILOR MEI…


Copile drag, tu cel care ai rămas mereu lângă mine în lucrul-împreună, nu-l judeca niciodată pe fratele tău… pe cel care a plecat să cerceteze alte curți și alte grădini… puteai fi tu în locul lui și atunci ai fi înțeles că un tată își așteaptă fiul întotdeauna să-și amintească traiul de Acasă și să se întoarcă la Cel care l-a plămădit din Iubire…
Copilul meu… te iubesc cu aceeași iubire, dar doar când vei fi și tu tată vei înțelege imensul dor după fiul cel îndepărtat doar în ochii lui… întotdeauna dorul unui tată va fi mai mare, decât al oricărui fiu după tatăl său.
Copilul meu… când vei fi și tu tată vei înțelege că iubirea nu înseamnă nimic altceva decât libertatea de a gândi și a voi după înclinarea inimii.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to  COPIILOR MEI…

  1. Ileana says:

    ♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    Like

  2. Ralu says:

    🙂 Te iubesc, draga sufletului meu!

    Like

Leave a Reply

