DOAR GÂNDURI…


Am început cu o slabă credință (nu eram prea conștientă de El sau de mine) și am sfârșit prin a-L iubi până la identificare… și, Doamne, cât de simplu e totul emoticon smile
Am găsit câteva gânduri așternute de dl. Lazarev… mi-au atras, pentru câteva momente, atenția…
,,Dacă credința în Dumnezeu devine țel şi sens al vieții, atunci ea se ridică deasupra iubirii şi apare fanatismul religios, adică disponibilitatea de a omorî pe cel a cărui credință diferă în anumite aspecte de a lui. Înseamnă că, credința în Dumnezeu îl face pe om fericit. Dar, dacă eu încep să-l dispreţuiesc pe cel care nu crede în Dumnezeu şi să-l urăsc pe cel care mi-a jignit sentimentele religioase, sufletul meu se va ataşa de credinţă şi se va înrăi.,,

PS. fiecare are definiția lui pentru credință și de aici simpatii sau antipatii bazate pe percepție, care oricum este construirea unei vile cu 7 etaje pe nisip. Se poate să am ,,credință,,, dar ceea ce ,,am,, s-a transformat în ceea ce ,,sunt,,. De aceea, nimeni nu mă va putea vindeca, cu altă ,,învățătură,,, de iubirea de Cel care Este. Credința poate fi rece, sterilă prin neaplicarea/ neîncrederea simțită în forul interior, atunci când ești pus față în față cu ,,împotrivirea,,. Nici iubirea fără încredere totală, nu este iubire.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to DOAR GÂNDURI…

  1. sharabagiu says:

    “Nici iubirea fără încredere totală, nu este iubire.” spune totul.

    Like

Leave a Reply

