ORICE OM ARE ÎNTOTDEAUNA DREPTATE!


Știu cât de greu îi este minții să înghită acestă afirmație, și orice om știe că nu e vorba de adevărata DREPTATE, care numai la Dumnezeu este.

Ne-digerarea acestei evidențe a dus la judecarea omului de către om, cu concluzia destul de periculoasă pentru liniștea și pacea lui Dumnezeu, pe care ne-a lăsat-o, dar nu o vedem nici în noi, dar nici în lume. Cel mai greu lucru de pe tărâmul omenesc, pare să fie, EGALITATEA dintre cei creați de același Creator cu DREPTURI egale, la fel ca și singura OBLIGAȚIE de a fi cu EL, în El cu toată ființa, de jos până sus: de la trup, la duh… ca un fir de mărțișor armonios împletit.

Următoarea subliniere este la fel de importantă, dar duce la scopul unificării noastre ca prezențe/persoane distincte, dar totuși Una: NICIODATĂ EUL/EGOUL NU ARE DREPTATE! Știu exact când vorbesc din personalitatea mea, care are altă definiție pentru mine față de ,,prezență,, sau ,,persoană,,, ultimele două fiind icoana Persoanelor din Sfânta Treime, 3 dar totuși 1. Mintea nu primește nici asta! Când vorbește prin gura mea egoul, am observat clar ce scoate, la dublu: eu sunt mai bun – tu ești mai prost, eu sunt mai cinstit – tu ești un hoț, eu sunt virtuos – tu un păcătos, eu iubesc – tu nu iubești, eu sunt credincios – tu ești rătăcit, eu sunt salvat – tu nu… numai scriind, mă trec fiorii… Eu-l se substituie Duhului Sfânt și împarte el dreptatea lui… de fapt, desparte tot, totdeauna în 2 sau cât de multe poate.

Când am recunoscut această minciună în mine am vrut să intru în pământ de rușine… dacă mă primea 🙂 … Nu știu la cât timp au venit alte conștientizări: fiind real numai ceea ce a creat și pus Dumnezeu în Om, acesta este Adevărul din fiecare. Restul hainelor găurite și ponosite de pe om, sunt numai creația ,,vestimentară,, a unei minți bolnave de gândire fără de Dumnezeu. Acestea trebuie să cadă, să fie spălate… aici urmează o conștientizare și mai deranjantă doar pentru cei care nu respectă LIBERTATEA dată și respectată de Însuși Dumnezeu, de a crede ce vrei tu… cu efectele care vin la pachet cu ceea ce crezi. Aceste haine, erori, greșeli, care reprezintă caria minții contra lui Dumnezeu, se preschimbă/înlocuiesc cu hăinuțe noi la botezul creștin (acele 3 ,,scufundări,,). Apoi, mari crescând fie în Armonia cerească, fie în dizarmonia pământească, ni s-a pus la dispoziție spovedania și Împărtășania. Uni oameni, conform libertății lor de gândire pot ignora cu desăvârșire aceste remedii și ajutoare pentru creșterea în lumina iubirii. Dar cum puterea nu este a omului, ci vine numai de la Dumnezeu, izvorul tuturor bunătăților, în momentul când judec, critic, nu iert și nu iubesc nu cunosc decât suferința și chinul. Personalitatea și Eul/Egoul își fac de cap, râd pe seama credinței mele în spiritualitatea câștigată de unul singur în opoziție cu cei care, cred numai eu, sunt prostuți că se agață cu sete și dragoste numai de Dumnezeu.

La calitatea lui Iisus nu ajungi decât asumându-ți exercitarea pe toată linia, adâncimea, înălțimea și lățimea a calității de fiu. Numai El poate spune că este Una cu Tatăl Său pentru că stă în Nevinovăția dată de respectarea Legilor care guvernează continuitatea vieții. Când a spus Iisus: eu am făcut? Când a spus Iisus că nu există un al doilea și că El e unicul, care nu are nevoie de un Tată? Numai Egoul vrea să fie special, deosebit atât față de Dumnezeu, cât și față de creația Lui.

Am auzit discuții între oameni, ca să le zic frumos ,,discuții,,, cam așa: dar tu unde ești, de ce te agăți de Dumnezeu, da’ ce, TU nu poți? Un Ego nu va înțelege NICIODATĂ, pentru că nu a găsit răspunsul la întrebarea ,,ce este Sfânta Treime,,: 3 Persoane distincte, care fiind Una, nu se distrug sau subțiază unindu-se. Fiecare dintre cele 3 Lucrează-Împreună. Dacă în mine nu recunosc acest Lucru-Împreună, voi sări să judec și chiar devin habotnic.

Ai dreptate și am dreptate întotdeauna pentru că numai vocea lui Dumnezeu din fiecare este de la El. NU POȚI TU DISTRUGE CU GÂNDIREA EULUI, ADEVĂRUL din mine sau din tine! De aici, mare liniște… Nu poți face tu din tine altceva decât ceea ce a făcut Dumnezeu. De aceea, în fiecare om îl văd pe El, chiar dacă Chipul domnesc este schimonosit de mașinațiunile minții nevindecate. Credința aceasta că noi ne putem face pe noi este cea mai bolnavă credință, după părerea mea, pentru mine însămi. Voi primi lecții grele și binecuvântate, până mă voi abandona complet Adevărului.  Cum pot eu să te mai văd altfel, când știu că tu ai sfințenia în tine? Cum pot eu să nu reactualizez plânsul cu care mi-am plâns mie adâncimea întunericului din mine? Cum pot eu să știu cui îi dă Dumnezeu să se vadă în Lumina Lui, și dacă eu am cele mai adânci greșeli și am primit IERTARE, mai există acel EU care cere însutit mai mult de la cel care îmi greșește mie?

Crezi tu că poți să-mi greșești mie sau eu ție? Greșelile sunt față de Chipul din noi și sunt la fel de bine lăsate pentru a recunoaște limitările traducerii minții care ne menține ca oameni ai pământului.

Nu am spus că mă fac că nu văd efectele dezastruoase ale mândriei și orgoliului de om separat de tot.  Omul din mine trece cu vederea aceste gânduri nesănătoase, atât în mine, cât și în fratele meu… pentru că mi-a fost dat să văd dincolo de vălurile multiple.

Atât am eu de făcut: în liniștea și pacea Lui să recunosc instabilitatea incredibil de mare a naturii trupești trecătoare, căci ăsta e rolul ei. Examenele vor curge, căci o iubire neîncercată nu actualizează și nu face vizibile efectele puterii ei infinite. Cu cât mai multe examene, cu atât mai bine. Până ajungi să-ți dorești a rămâne veșnic, neîntrerupt în Odihna și Pacea Lui… a Iubirii… care e mai mare decât toate.

Fiecare om are părerea lui… spunea cineva odată… eu îi spun dreptate, pentru că elimin din start părerile bazate pe alte păreri – asta arată instabilitatea trecerii informațiilor prin propria-ți experiență, adică-mi indică un nelucrător. Azi crezi ca X, mâine crezi ca Y, iar tu nu știi ce ești. De aceea, fiecare are dreptul la nivelul lui de gândire… conform acestui nivel de gândire… ai dreptate! să crezi ceea ce crezi.

Am lucrat și minciuna… și este cea mai bună strategie divină… cât m-am crezut separată de El, am beneficiat de efectele pe măsură… sau chiar mai mici decât ar fi fost după Lege.

De aceea, de grădina sufletului meu am grijă… iar de se găsește în inima mea ceva de Lucru pentru El, am cerut să-mi dea de lucru. Și mi-a dat… și am văzut că eu singură nu-s în stare de nimic, căci numai El știe de ce mă duce unde mă duce, sau îmi dă ce-mi dă ca să dau mai departe. Nu pentru mine, pentru altul… și beneficiem amândoi.

Și uite așa, când tu ești fericit și bucuros, sunt și eu bucuroasă. Când tu ești trist sau supărat te văd în mine și plâng cu tine. Orice om îmi aduce aminte de natura trecătoare: am fost, sunt sau voi fi exact la fel cu toți cei pe care îi întâlnesc în viața pământească! Dar, în același timp îmi întărește atenția pe natura spirituală.

Nu simți și tu bucuria întrevăzută încă de pe aici pentru motivul că tot ceea ce e trecător, instabil, interpretativ, incomplet, deficient, separatist… etc. va avea un sfârșit?

Mulțumesc, Doamne!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

4 Responses to ORICE OM ARE ÎNTOTDEAUNA DREPTATE!

  1. De ce nu scrii o carte?

    Like

  2. mcooper801 says:

    Ai scris foarte frumos si interesant…se mai spune ca toata lumea are dreptate , adevarul este insa doar unul…seara faina

    Liked by 1 person

    • Ralu says:

      Lăsând la o parte lungile explicații, adevărul e unul singur: doar ce a creat Dumnezeu e real în Om. De aceea, tot ce vine din această ,,parte,, a omului, vine de la El. Nu ai dreptate niciodată atunci când vorbești din natura construită prin Ego… însă, eu am fost condusă să trec dincolo… or a spune ,,toți au dreptate,, ori ,,nimeni nu are dreptate,, sunt la fel de adevărate în percepție/lumea duală. Așa că am luat prima variantă. A avea dreptate este atunci când spui ceva din convingerea ta la un moment dat. Cine nu respectă nivelul de înțelegere al celuilalt, așa cum e el?

      Liked by 1 person

Leave a Reply

