GÂNDUL ZILELOR DE PE URMĂ :)


FRUMUSEȚEA IUBIRII PRIN OCHII HRISTOSULUI…
Eu, micuța micuțelor, îl iubesc pe el până la identificare, până când vine vremea să nu mă mai recunosc pe mine, cea care am fost… nu-mi mai amintesc nici unde m-am îngropat :))))) El mi-a arătat că doar Iubirea poate face ca Vrăjmașul să se dizolve… cum? în două moduri: 1. se calmează și vede că iubirea are o putere extraordinară și ne molipsim împreună de duhul nostru comun cu al lui Dumnezeu… rezultă pacea, armonia dintre noi; 2. nu se calmează și își aprinde cărbuni încinși de-asupra capului pentru că nu se știe fiind altfel decât mândru, orgolios și plin de el… rezultă că va dispărea din fața mea sau va plesni singur… pentru că ,,vrăjmașii,, nici nu există… NUMAI IUBIREA ESTE REALĂ… restul sunt detalii ale unui vis particular sau comun. Până MINTEA NU SPUNE CĂ S-A ÎNTÂMPLAT CEVA, NIMIC NU S-A ÎNTÂMPLAT!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

