NIMICUL ȘI TOTUL


Un copil de 11 ani mă întrebă: de unde știu eu că răul nu e binele, iar binele răul? În discuție era luarea vieții altui om…
Legea morală sau Legea care ține Universul, Cosmosul la un loc este înscrisă în Inima Ființei fiecărui om din toate timpurile sau spațiile, ca Lege a continuității Creației.
Știi când încalci Legea Iubirii… la început după efecte, apoi devii conștient de consecințele actelor, gândirii tale…
Și TOTUȘI, am REPETAT ACELEAȘI GREȘELI de mai multe ori… am stat în loc și m-am întrebat: ce faci? de ce repeți ceea ce ai văzut bine că duce pe un drum înfundat?
După ceva timp am înțeles… tot ceea ce am trăit ca experiență sau am refuzat să trăiesc duce aici: fără Dumnezeu, fără dumnezeul din tine, fără comunicarea permanentă, natura umană sau mai bine spus gândirea minții care coordonează trupul nu e în stare de nimic, decât de separare, judecată, eroare…
Toate ca să ajung aici: fără conștiența duhului meu, ca vibrație pură a Iubirii Lui, sunt nimic, adică exact ceea ce nu sunt… cu El și în El sunt TOTUL.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to NIMICUL ȘI TOTUL

  1. mcooper801 says:

    Sunt de acord cu tine in tot ceea ce ai spus…fără dumnezeul din noi, nimic nu functioneaza cum trebuie…zi linistita sa ai…

    Like

    • Ralu says:

      Răspunsul tău este mărturie, pentru mine, a ceea ce înseamnă ,,împărtășind sporesc,, … precum aluatul 🙂 cald ca pâinea mi-e sufletul zilelor :). Mulțumesc, împreună zilele sunt liniștite și frumoase!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

