IMUNITATEA LA IUBIRE :)


iubire-dragoste-sentimente-3d-marete-wallpaper-poze-3d-desktop

Această imunitate este pe dos față de cea fizică. Știi că ai fost iertat atunci cînd ierți și tu boierește… Iubești la cu totul alt nivel atunci cînd trăiești puterea incredibilă a împărtășirii ei fără a mai face din relații vreuna ,,specială,,. Apoi vine experiența ,,imunității,, la iubire. Cum? Știu totul de la mine, de aceea indiferent ce spun oriunde, oricînd și în orice formă despre mine este vorba… sunt în ,,pielea goală,, în fața mea… așa mă prezint și-n fața ochilor sufletului tău. Cum aș putea să nu înțeleg că iubirea nu este o cantitate pretabilă tîrguielii, cînd eu însămi nu știam nici că-s demnă de iubit, dar nici capabilă de o iubire care ne-fiind ,,a mea,, , ci a Noastră, face miracole…

Cine are imunitate mare la iubire, nu-ți va primi darurile care trec prin tine de la Izvorul Darurilor, spre ceilalți. Ce libertate și detașare să afli că așa cum eu am avut dreptul la ,,rezistență,, la iubire, așa are oricine. Dar, de cele mai multe ori, iubirea fiind virală, mai devreme sau mai tîrziu cei din viața ta vor fi contaminați de propria conștientizare a vibrației iubirii.

Iubind egal, fără a te împotmoli de vreo împotrivire, ești liber să te vindeci de existență, în sensul că știi poziția minții căreia îi iei dreptul la ,,a fi în control,, și ,,a ști tu care-i finalul,,. Totul are un singur final… și acesta nu a fost stabilit de către mine… E stabilit de Arhistrategul Întregii Existențe… eu, ca un copil, stau cu ochii strălucind să văd, din nou, cum ,,răul,, este spre un mare bine extins la mai mulți și cum nimic din ceea ce e trecător nu contează esențial… cam atît pentru moment 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

5 Responses to IMUNITATEA LA IUBIRE :)

  1. MULTUMESC…e raspunsul la intrebarea mea.

    Like

  2. sharabagiu says:

    🙂 Cand iti citesc postarile sunt langa tine, esti langa mine.

    “Cine are imunitate mare la iubire, nu-ți va primi darurile care trec prin tine de la Izvorul Darurilor, spre ceilalți. Ce libertate și detașare să afli că așa cum eu am avut dreptul la ,,rezistență,, la iubire, așa are oricine. Dar, de cele mai multe ori, iubirea fiind virală, mai devreme sau mai tîrziu cei din viața ta vor fi contaminați de propria conștientizare a vibrației iubirii”.

    Ralu, chiar astazi m-am gandit la acustica inimii, la capacitatea ei de a absorbi sunetele Iubirii exprimate prin cuvant sau cantec. Se stie ca materialele care absorb sunetul cel mai bine sunt cele poroase, usoare, moi. Cam asa trebuie sa fie inima, usoara, moale sa poata absorbi Iubirea!

    Like

    • Ralu says:

      Te-am căutat din ,,priviri,, … mulțumesc, pentru iubirea care o împărtășești cu mine… nu cred că există fericire mai mare decât să iubești și să fii iubit… așa precum în Cer, așa și pe Pămînt!

      Like

  3. sharabagiu says:

    Sa stii ca sunt pe-aproape, chiar daca nu reusesc sa ma loghez mai des.

    Like

Leave a Reply

