ADEVĂRUL


Adevărul nu este relativ, este unul singur, și este o Persoană… oamenii i-au spus Iisus Hristos… Adevărul, dacă nu este Revelat, nu există pentru om și atunci, omul, se mîngîie cu nesiguranța credinței lui într-un dumnezeu de care nu e sigur că e El – pe bună dreptate!

Cînd El îți face parte să-L cunoști, după setea ta direct proporțională sau cum vrea El, atunci vei înțelege și Cuvîntul Viu… nimeni nu te va mai putea clătina de pe stînca credinței pusă la bază. Nu te mai ating interpretările celor care crezi doar tu că știu ce vorbesc… este, cu adevărat, foarte confuză lumea: adevărul e luat drept minciună, iar minciuna drept adevăr.

Dacă nu Lucrezi împreună cu Acest Cuvînt, înseamnă că vrei să-L cunoști doar cu intelectul, care e rece, calculat, însetat de dovezi palpabile… însă, Toma a fost mustrat doar puțin.

Lucrînd Împreună cu El, înțelegi la cu totul alt nivel aceste cuvinte: poate tu nu mă cunoști, dar eu știu totul despre tine.

Iar El a spus: dacă vrei să mă cunoști Iubește-mă, dacă vrei doar să știi atunci nu mă vei cunoaște niciodată. Dacă pe El nu-L cunoști, nici pe tine nu te cunoști.

Slavă Dumnezeului Adevărat!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

