CUM ARATĂ VEȘNICIA TA???


Ce crezi că rămîne după ce dialoghezi sau citești gîndurile înțelepților? Exact cu ceea ce este universal valabil… nimeni nu spune ceva nou, dar fiecare am primit darul de a ne exprima prin culoarea, parfumul, sunetul unic.Deci… aici pe pămînt o clipă poate fi o eternitate. Ce prefigurează asta? Pentru mine înseamnă că percepția timpului este valabilă în forma de ,,a avea timp de pierdut,, doar pe pămînt… nu avem tot timpul din lume… apoi este scris: lumea salvaților se ia cu asalt, nu cu răbdare infinită. Răbdarea infinită a lui Dumnezeu nu este ca a omului… numai noi avem timp să lenevim și să ne revenim în ultimele clipe de răsuflare… ASTĂZI vei Merge cu MINE, UNDE EU SUNT!… am fost martorul unui asemenea om: tatăl meu. Informațiile le vedem toți, nu toți le trăim. Ceea ce ni se pare nouă Timp aici, dincolo este eternitate. Este scris: nu mai rata ținta, căci s-a apropiat Împărăția. Pînă și adepții NEMANIFESTĂRII au ajuns la concluzia că nu vor decît viața asta, să scape ACUM de existența de tipul pămîntului. Diferența dintre zestrea zeilor și zestrea hristică a unui romîn este că cel din urmă trăiește împărăția aici și acum… mulți aduc raiul pe pămîntul care are legile dispariției și distrugerii legăturilor și relațiilor. Aici este terenul de legare și dez-legare, teren de încercări și de învățare din erori… de aceea acest pămînt va cunoaște sfîrșitul ignoranței, sfîrșitul auto-distrugerii zadarnice… zadarnică pentru că omul poate distruge întocmirile, dar nu esențele.
Cum pleci de aici, cu conștiința raiului sau iadului, așa vei fi ascultat și intri în lumea în care te vei bucura sau vei trăi prelung ceea ce am gustat aici, temporar: însingurare, lipsa comunicării, lipsa lui Dumnezeu, alături cu toți cei din lumea inimilor împietrite.
Sînt așteptată să mă răzgîndesc pînă în ultima clipă de aici… acea CLIPĂ va fi veșnicia mea 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to CUM ARATĂ VEȘNICIA TA???

Leave a Reply

