DĂ-MI DOAMNE…


Dă-mi Doamne să te iubesc, din micuța mea inimă,Cel ce ești în taină printre noi și în fiecare dintre noi, căci Chipul Tău nu are cum să lipsească din ceea ce chiar Tu ai făcut.

Atât de adâncă este Taina Prezenței Tale în om, pe cât de adâncă este Dragostea Ta desăvârșită pentru ceea ce chiar Tu ai făcut.

Doamne, ți-am cerut și îți cer să-mi dai de lucru pentru Tine, iar aceasta am înțeles, destul de târziu în viața asta a mea, că este a te întâlni pe Tine în oameni… în oameni ca Naștere a Ta în chipul omului, fără a minimaliza sau a mă închina la restul Frumuseții care ai creat-o tot Tu, pentru noi.

Doamne, în îndrăzneala mea de a lucra pentru Tine am văzut ceva… Tu ești mai ales acolo unde este tristețe și suferință… în acestea este ascuns adânc Chipul Tău, iar omul trist și în toate suferințele, strigă după Tine… după Tine din mine… cum să alin un om dacă eu însămi uit acestea: dacă eu m-am îndrăgostit de Tine, Tu m-ai primit… dacă eu am mintea numai la Tine, tu m-ai primit… dacă am ceva bun în mine, Tu mi-ai dat…

Cum aș putea să arăt Bunătatea și Puterea Iubirii Tale, decât rămânând în pacea și liniștea pe care Tu le-ai așternut în inima și mintea îndrăgostitului? Cum aș putea crede eu că fac ceva, când Tu știi cel mai bine ce-mi este mie de folos, dar și oricărui om din cosmosul acesta?

Aș vrea să strig Lumii întregi cât de bine este în Tine și cu Tine… aș vrea să strig Lumii întregi adevărul Tău care spune că găsindu-te pe Tine mai aproape decât propria respirație, totul vine pe deasupra, iar grijile nu sunt decât lipsa noastră din a fi PREZENT în fiecare clipă de experiență cu tot ce ne înconjoară.

 

Aș vrea să strig Lumii întregi că Tu ești Viu și vorbești sufletelor care te strigă, cheamă sau te-au luat ca Prieten, care a învins pentru totdeauna tăcerea înghețată a lipsei de comunicare și împărtășire a iubirii… aș vrea să strig, ca toate sufletele fraților mei să audă că El este Cel care face din pietre fii al Lui… atât de mare este Puterea Lui pe care eu mă sprijin și în care mă odihnesc de pe acum… aș vrea să strig că nu este nevoie să ne batem în cuvinte pentru a stabili noi ce este drept sau nu în Fața Ta.

Nici o iubire din lumea asta nu se compară cu iubirea pentru Tine, pe care tot Tu o ridici din țărâna din care am fost luați. Tu ai adus Cerul pe Pământul care a uitat de Tine… aici mă văd pe mine…

Tu ai Coborât ca să Ridici pământul din uitare și ignoranță… cât de adâncă este Dragostea Ta… aștepți o cerere la ușa inimii, o batere în această ușă ca ea să se deschidă… și nu ai forțat pe nimeni niciodată… așa să fie și iubirea mea, exact ca a Ta: așteptare nesfârșită pentru răzgândirea celui care suferă lipsindu-se de Tine, bucurie la întoarcerea mea și a fiecăruia la Tine, acceptare a orice vine doar din partea Ta… căci asta ajungi să înțelegi: tot ce vine are un rost, tot ce fac oamenii din viața noastră, bun sau mai puțin bun, este permis… asta Tu m-ai învățat și asta ai arătat… aici nu luptăm să ne apărăm noi viața pe care Tu ne-ai dat-o…

Aș vrea să strig… și am strigat… aceste gânduri din mintea și inima mea le știam doar eu și El… dar cum El este în toți oamenii, o spun și scriu… acestea vor aduna altele asemenea… toate pentru Slava Ta și doar un mic semn al Recunoștinței veșnice pentru Cum Ești Tu… Dumnezeule-Tată, Dumnezeule-Hristoase, Dumnezeule-Duhule Sfânt!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

