Prin dragoste 

Prin dragoste tot ce-i amar se va îndulci,
Prin dragoste tot ce-i cupru va fi aur.
Prin dragoste toate poşircile se vor transforma în cel mai pur vin,
Prin dragoste toată durerea se va schimba în leac.
Prin dragoste cel mort va fi iar în viaţă.
Prin dragoste regele se va preschimba în sclav.

Şoaptele dragostei

Dragostea mi-a şoptit la ureche,
“Mai bine să fii pradă decât vânător.
Fă-te măscăriciul meu.
Încetează să încerci a mai fi soare, şi devin-o o pată a soarelui!
Stai la uşa mea şi rămâi fără casă.
Nu pretinde că eşti lumânare, fii o molie,
Astfel încât să poţi gusta savoarea Vieţii
Şi să afli puterea ascunsă în slujire.”

Rumi

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

5 Responses to

  1. Marian says:

    Candva , demult …foarte demult , cineva imi spunea : “- Dragostea este precum un butoi ce s e presupune c-ar fi plin cu miere . Din nefericire , mierea este prezenta doar la suprafatza butoiului { avand o grosime mai mare sau mai mica in functie de …. 😉 } iar sub ea se afla ” rahat ” , rahat pe care-l mancam imediat dupa ce stratul d e miere se sfarseste .” De pe urma dragostei cuiva care-i suficient d e prost sa creada ca mierea din butoi este nesfarsita , se poate traii suficient de bine , din dragoste insa….cam greu ba chiar imposibil caci dragostea aduce doar suferinta si indiferent de finalul stihurilor dumitale ura , dusmanie .

    Like

    • Ralu says:

      De asemenea, sunteți liber să vedeți cum doriți. Cînd urmarea ,,iubirii,, dintre oameni este suferința sau ura, atunci singur definițiile pentru dragoste sau iubire sunt total anapoda… îmi pare rău, pentru dvstră! Nu căutați să să iubească cineva… iubiți dvstră, indiferent de răspunsul celui pe care-l iubiți… eu asta am aplicat și aplic!

      Like

  2. Marian says:

    Acestea nu-s simple cuvinte , acestea sunt SENTIMENTE , TRAIRI …. fara suparare !!!

    Like

Leave a Reply

