FERICIREA…


fericirea nu este

Fericirea nu-i veselă.
E sfioasă şi tristă.
Nu-ţi vine să sări, să dansezi, să-ţi arunci căciula în tavan.
Nu-ţi vine să chiui, să cînţi.
Îţi vine să strîngi ochii şi pumnii, să te aduni ca pentru o rugăciune.

Cella Serghi

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

5 Responses to FERICIREA…

  1. Marian says:

    Din pacate sau din fericire 😉 taman acesta-i rostul fericirii : sa dai cu caciula in tavan , sa -ti strigi fericirea s-o auda toata lumea { fireste…mai putin fericirea de-a fi castigat potul cel mare la Lotto } , s a dansezi , sa chiui …sa canti din toata inima ! Sti…am cunoscut cu multi ani in urma pe cineva , care-a plans de prea multa fericire !!! Atat de mult s-a bucurat incat , de bucurie …a plans si a murit fericit , datorita unui atac de cord .

    Like

    • Ralu says:

      Bine ați re-venit, domnule Marian! Liberi sîntem să ne bucurăm cum putem fiecare dintre noi.. din fericire am ajuns la măsura fericirii exact așa cum a exprimat-o un alt om… de parcă aș fi tot eu… am simțit și ca dvstră, dar am trecut la nivelul bucuriei sau fericirii așezate… bătrînește așa… :)))

      Like

  2. Marian says:

    Dupa o anumita varsta , o mare fericire poate insemna un atac d e cord sau un atac cerebral care , si-ntr-un caz si-n celalalt pot aduce…fie tristetze , fie o mare bucurie pentru cei lasati in urma , asta fireste , depinzand de ce anume lasi tu in urma-ti . Din fericire ai mei , au invatat unul dintre principiile d e baza ale fizicii si anume ca energia nu poate fi distrusa ci…cel mult transformata asa incat avnd in vedere si faptul ca am multi urmasi { fireste nu citi mi-asi fi dorit eu } nu-mi fac griji pentru atacurile mai sus pomenite deci , ma bucur pentru fiecare secunda din aceasta viata chiar si dand cu caciula de tavan sau razand deoarece ….am aflat ca rasul este cel mai bun medicament pe care ” cineva ” 😉 l-a lasat omenirii .

    Like

Leave a Reply

