PUTEREA LUI ,,IMPREUNĂ,,


corryCredința mea este că Viața este suprema formă de inițiere în Taina salvării fiecărei ființe omenești de labirintul gîndirii ne-asemenea cu Cel care a creat Văzutul și Ne-văzutul. Este o Intenție pusă în fiecare suflet, un Dat existențial cu Potențial complet de Realizare prin Libera Alegere.

Pentru aceasta, în momentul cînd am renunțat la sistemul ne-conștient de gîndire, Viața sau Cel prin care am fost făcută, Hristosul, a început să-mi trimită niște oameni. Oameni care sînt Răspunsul la setea mea de El, de Adevăr. Pot eu avea, ca suflet singur, experiențele care să-mi schimbe gîndirea, să-mi reînnoiască gîndirea… să-mi dau seama care e calitatea Gîndirii Făcătorului meu?

Cînd mi-a luminat mintea? Cînd i-am cerut-o în mod expres Lui prin ceea ce, unii dintre noi, numim Rugăciune – un dialog intim în care numai eu și El știam ce cer. Primul miracol l-am trăit atunci cînd o vînzătoare de la un chioșc a folosit cuvinte din rugăciunea mea de seara, în dialogul ei cu mine. Atunci am aflat că M-a auzit!

La serviciul meu am un coleg, Liviu. Amîndoi avem aceeași pasiune: Răspunsul nostru, din ce în ce mai iubitor la Iubirea Celui căruia îi aparținem Toți. Aveam timpul necesar, de fapt ,,furam,, minute pentru a intra în micul paraclis să ne rugăm pentru cine auzeam că traversează perioade grele… mai ales cele de boală. În acest fel, datorită lui Liviu, am avut ocazia să o cunosc pe CORINA. Corina a primit diagnosticul de cancer. Am plecat amîndoi la spital să o vizităm. Mă gîndeam să tac, rugăciunea fiind suficientă, dar Corina punea întrebări. Ce zici, Danikă, e posibil să trec dincolo?

Viața, prin ea, mi-a arătat cutremurul interior al unui om căruia moartea îi dă tîrcoale. I-am răspuns așa cum îmi răspund mie: e posibil, dar încă nu e timpul. Nu mă gîndeam la prima întîlnire cu ea, ce impact va avea Corina asupra mea. Bineînțeles că orice vorbă a mea se învîrtea în jurul lui Hristos, la liniștea care o aduce încrederea totală în El. Știam că eu nu pot face nimic, dar Numele Lui poate. La un moment dat Liviu mă întreabă dacă e bine ca prietena noastră să recurgă, din nou, la chimioterapie. Și Corina m-a întrebat același lucru. Trăisem pe pielea mea FRICA. Atunci cînd ți-e frică că mori te agăți de medicamente ca suport magic. Da, o consider o formă de magie care înlocuiește miracolul care vine doar din Iubirea dumnezeiască. Iar Corinei îi era frică. I-am spus să aleagă ceea ce o liniștește. La un moment dat m-a sunat să-mi ceară să trec pe la ea să-i vorbesc despre Hristos… ,,Vreau să simt, cu adevărat, că am o Relație cu El…așa cum simt că am cu tine!,, Am simțit o bucurie de nedescris… m-am dus.

Bucuria a fost urmată de lacrimi de mărimea ochilor sufletului… căci în altă zi m-a sunat din nou și mi-a spus: ,,Danika, nu spun că n-aș vrea să mă vindec, dar parcă mai importantă e liniștea sufletului meu, împăcarea cu El, cu mine, cu Viața mea așa cum e ea!,,

Așa mi-a arătat Înțelepciunea Lui, că draga mea, era mai Sănătoasă decît mine. Sufletul ei era vindecat… ea mă chema pe mine în ajutor, dar Ajutorul îl primeam eu de la El, prin Corina.

Acum știu… Corina mi-a arătat pînă la finalul pămîntesc ce înseamnă Credința. Nu am cunoscut suflet mai puternic, mai frumos… În rugăciunea mea de la ultimul hop, am știut că urmează marea trecere. Am amuțit… m-am dus la ea să tac. A rugat-o pe mama ei să se ducă să-i cumpere ceva de care nu avea nevoie. După ce a ieșit mi-a spus: ,,Dănika, tu știi ce urmează, știu și eu… dar mama nu înțelege, de aceea am vrut să fim doar noi două,,. A spus asta, iar noi două nu am mai scos niciun cuvînt. Am stat în tăcere pînă la întoarcerea mamei. Ne-am spus ultimul ,,la revedere!,,. Apoi am auzit că l-a trimis și pe fiul ei după o ciocolată, ca să nu se sperie copilul de plecarea ei.

Prin Corina, Viața și Domnul Vieții mele m-a inițiat în Taina Demnității în fața a orice aduce și ia fluxul trăirii pe acest pămînt.

Corina, te salut și te iubesc! Doamne îți mulțumesc pentru cum ai făcut Omul și pentru toți cei întîlniți sau neîntîlniți!

Recunoștință în veci!

PS. M-am întors la gîndurile așternute pentru că mi-am amintit momentele de bucurie trăite împreună, în aproximativ 1 an de la întîlnirea nostră. Cori a fost aici asistentă medicală la spitatul municipiului Craiova. Nu i se părea că face ceva special pentru oamenii în suferințe fizice pentru că asta îi era ,,indatorirea de serviciu,,. Însă, au început o serie de sincronicități în care Corina era Răspunsul Lui pentru alții. La un moment dat, soțul ei i-a recomandat să-și ia trusa medicală în mașina cu care circulau în orele din afara serviciului. De ce? Au fost 3 cazuri în care Corina a coborît să acorde ajutor unor oameni implicați în accidente rutiere, sau leșinuri pe marginea ,,drumurilor,, ei. Unul dintre cazuri a fost vital… a salvat viața unui tînăr, care pînă la sosirea echipajului ar fi decedat. Părinții tînărului au venit acasă pentru a-i mulțumi. Noi ne bucuram pentru că sîntem folosite în Planul care ne depășește știința și înțelegerea.

About DeeDee

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to PUTEREA LUI ,,IMPREUNĂ,,

  1. universalom says:

    Trimis din Yahoo Mail pe Android

    Like

  2. universalom says:

    Multimedia! Trimis din Yahoo Mail pe Android Pe Dum 18 dec. 2016 la 14:38, Mioara Ana nicolae a scris:

    Trimis din Yahoo Mail pe Android

    Like

Leave a Reply

